INAINTE UNDE SI CUM?

duminică, 22 noiembrie 2009


O saptamana de tacere...defapt 5 zile... mii de ganduri... "ce face?" "e bine?" "oare se gandeste la mine?" "oare isi da seama ca sunt suparata?" "oare pe ea nu o deranjeaza tacerea?"
One...ceai negru cu lapte...ceai de fructe de padure cu miere...Dunhill scurt gri... Coldplay...Politik...The Scientist...amintiri...sentimente... sinceritate... raspunsuri...
Masina...Vama Veche...Nu am chef azi...faruri...80 km/h... Podari...cale ferata...drum ciudat... cearta...intrebari...si atat...fara raspunsuri...Craiova...camin... "FUG DE TINE"
De ce fugi de mine? Ce iti fac de fugi de mine?
Sunt pe o campie intinsa si oriunde m-as uita este "inainte"...INAINTE UNDE SI CUM????
Am incercat "INAINTE CU TINE IN FIECARE ZI"...nu merge...sentimentele mele o iau razna iar eu imi pierd controlul riscand sa fac gesturi ce nu se cuvin...riscand sa cedez...
"INAINTE FARA TINE" sunt goala si in capul meu, in fiecare secunda, esti tu langa alte 10 de mii de intrebari fara raspunsuri de care efectiv m-am saturat...
INAINTE UNDE SI CUM? CU TINE? FARA TINE?
Nu reusesc sa ajung pe drumul cel bun...
"INAINTE IMPREUNA" DE CE NU SE POATE? Si tu simti...si eu simt...
INTREBARI FARA RASPUNSURI SI ATAT!

1 comentarii:

Tralalala spunea...

amintirile raman orice ar fi si cu ele ne hranim...fie ca e o hrana dulce sau amara

Trimiteți un comentariu