Ratiune si Simtire!

marți, 9 februarie 2010


Miercuri 27 ianuarie 2010
Am cedat! 15 zile de cand i-am dat mailul si 27 de zile de pe data de 1...atat am reusit... A insemnat prea mult ca venit la examen si mai ales scoica primita... Azi am fost in camin si am plecat la ceai amnadoua... dupa faza cu rolul simteam nevoia de ceva bun...de ceva care sa imi dea o stare de bine. Cand e langa mine parca tot raul nu mai e asa de rau...insuportabilul devine dintr-o data usor de suportat si parca se opreste totul in jurul meu..sunt doar eu cu ea...si atat. A avut grija de mine...si acum pe mess... mi-a zis la final "pe maine..." ce frumos a sunat...

Te rog sa nu te intorci la mine daca stii ca ai sa pleci iar...nu ma intoarce in trecut daca nu poti ramane cu mine si ai sa fugi....te rog...

Duminica 7 februarie 2010(04:39)
Spune-mi ca nu am trait 7 luni in minciuna si ca stiu totul despre tine... spune-mi ca nu te-ai culcat cu ala...


Luni 08 februarie 2010( 02:44)
Aseara am visat ca eram in camin si ne-am intalnit pe scari. Te-am lasat sa treci pe langa mine si apoi m-am intors brusc sa iti dau o palma. M-ai prins de mana si m-ai luat in brate. Am izbucnit in plans si, brabusindu-ne amandoua in genunchi, am inceput sa te rog:
-Te implor spune-mi ca nu am trait 7 luni in minciuna! A. te implor spune-mi, spune-mi! A. spuneeeeeeee-mi!!!!!!
Lacrimile curgeau siroaie si eu te imploram sa imi spui. Tot ce faceai era sa ma mangai pe par si sa spui "Shhht!"
Azi m-am trezit linistita cu gandul ca nu ai facut-o. Ceva imi spune ca nu ai facut asta desi nu pot uita ce mi-ai zis la cafea... Unde ai plecat atunci din camera? La el? Cine e ? De ce nu am auzit niciodata de el? A fost vis sau minciuna ce am trait cu tine?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu