Politik!

sâmbătă, 6 martie 2010


Sambata 06 februarie 2010
Am un nodul foarte mare la san si imi este frica de mor. As vrea sa fi aici langa mine dar stiu ca nu o sa fie asa pentru ca in ochii tai nu sunt decat o tradatoare infecta si o mincinoasa. Ma intreb daca m-ai mai privii asa daca ai stii ca defapt eu am vorbit cu ea doar sa o fac sa renunte la ideea razbunarii si sa nu iti faca rau... Dar nu o sa iti spuna nimeni asta pentru ca este mai bine asa...sa ma urasti si sa nu ma mai cauti niciodata pentru ca nu pot rezista in prezenta ta. Oricate bariere mi-as pune, tu reusesti mereu sa treci peste, ma dezarmezi complet.
Si ce rost are sa ma intorc? Oricum nu stiu cine esti. Incerc sa imi dau seama daca ti-am cunoscut sufletul cu adevarat sau o iluzie... Nu mai am incredere in tine si nu esti capabila sa ai grija de tot ce iti ofer. Nu faci alt ceva decat sa ma distrugi incetul cu incetul.
Recunosc...as vrea sa imi demonstrezi contrariul..
Ironia este ca absenta ta ma distruge si ea....cu fiecare zi care trece imi dau seama ca imi este si mai greu sa stau departe de tine. Totul nu are sens si este extrem de plictisitor fara tine. Cu toate astea, nu stiu ce imi da forta necesara de a merge mai departe.
Cred ca Dumnezeu!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu