Sun!

sâmbătă, 13 martie 2010


Cata putere de a vedea si a invata lectiile vietii mi-ai dat! Cat de bine m-ai invatat sa sa trec peste si sa merg mai departe orice ar fi....cu fruntea sus! Iti multumesc pentru tot!
"Si oricat de dor de mi-ar fi de tot ce a fost si am avut...si oricat de mult mi-ai lipsii...si oricat de mult m-ar durea...nu te vreau inapoi...imi este mult...mult...mult mai bine fara tine! Asta am realizat azi! Nu te vreau! Esti un om mult prea josnic pentru mine! Ce ma bucura cel mai mult este ca am invatat atatea de la tine!" Si nu as fi stiut cum daca El nu m-ar fi invatat cum sa o fac! Cat de bine ma simt dupa seara asta! N-am mai zambit de mult cu sufletul asa cum am facut-o acum! Cat de bine e! Cata liniste interioara Si stiu...stiu ca ai rezervat ce e mai bine pentru mine chiar daca imi dai greutati de infruntat! Multumesc!

2 comentarii:

Curticapean Calina-Maria spunea...

într-adevăr...

Tralalala spunea...

cateodata e mai bine fara anumite persoane pentru ca ele ne fac mai mult rau decat bine... cand suntem capabili sa recuoastem asta,inseamna ca ne'am vindecat

Trimiteți un comentariu